V zakázce na orientační systémy ve své nové centrále nám dal klient velkou důvěru. Přestože je ČSOB naším váženým klientem už od roku 1997, kdy jsme začali vyrábět reklamní značení pro některé jeho pobočky, s výstavbou nového ústředí v roce 2006 na nás přešla odpovědnost za zakázku nepoměrně většího rozsahu.
Na pěti podlažích o celkové ploše 82 392 m2 jsme instalovali stovky orientačních tabulí a plánů. Zajímavostí je označení přibližně osmi set pracovních míst štítkem obsahujícím unikátní QR kód pro inventarizaci vybavení konkrétního pracoviště. Označení všech kanceláří v takovém rozsahu bylo pro nás tehdy také něčím výjimečným. Velkou radost nám udělaly dekorační prvky v podobě polepů stěn a prosklených příček, s nimiž jsme měli pocit, že se na unikátním interiéru budovy můžeme podílet.